Diagnóza Podnikateľ
10: Anna Hudáková (People & Culture Strategist): Niekoľko tipov pre podnikanie na voľnej nohe
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako začať podnikať – sám, či s niekým? A s kým?,
- aké pozitíva prináša podnikanie na voľnej nohe,
- načo sa má zamerať začínajúci podnikateľ,
- že podnikanie nemá rado skratky,
- prečo je dôležité zaviesť si pravidlá, ak podnikám s niekým,
- čo je to Ikigai.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „10: Anna Hudáková (People & Culture Strategist): Niekoľko tipov pre podnikanie na voľnej nohe“
Diagnóza Podnikateľ
9: Peter Vetrák (U9): Právne formy podnikania a ich výhody a nevýhody
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Aká je tá správna právna forma podnikania pre vás,
- prečo sa podľa Petra Vetráka z väčšiny startupových spoločností stávajú zombie spoločnosti,
- čo všetko treba posúdiť, pri výbere vhodnej právnej formy podnikania,
- aké majú výhody jednotlivé právne formy podnikania,
- čo sú ready-made spoločnosti,
- ako zaistiť, aby riziká podnikania neniesla rodina.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „9: Peter Vetrák (U9): Právne formy podnikania a ich výhody a nevýhody“
Diagnóza Podnikateľ
8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako robiť marketing, keď začínate podnikať – 2. časť,
- ako sociálne siete pomáhajú marketingu,
- že online marketing si vie podnikateľ robiť aj sám,
- aké marketingové nástroje využíva Lucia Gažová,
- že referencie sú pre podnikanie prospešné,
- prečo je dôležité zapojiť do podnikania aj ľudský príbeh.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!“
Diagnóza Podnikateľ
7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako robiť marketing, keď začínate podnikať – 1. časť,
- či je USP (Unique Selling Proposition) dôležité,
- ako pomáha konzistentnosť v marketingu,
- prečo je distribúcia produktu taká významná,
- čo má vplyv na efektivitu firiem,
- prečo sa treba o ochrannú známku starať.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať“
Diagnóza Podnikateľ
6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako určiť svoj cieľový trh a získať tak viac ideálnych zákazníkov,
- ako sa dá naučiť sa piecť a zdobiť medovníky online,
- prečo je feedback v podnikaní dôležitý,
- ako vytvárať hodnotný obsah pre svojich zákazníkov na sociálnych sieťach,
- či u nás prevláda skôr tradičné alebo moderné zdobenie medovníkov,
- prečo je podstatné, aby sme boli v podnikaní trpezliví.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí“