Diagnóza Podnikateľ
36: Fero Baník (Banik a syn): Otvorená firma – ako funguje radikálna transparentnosť voči zamestnancom
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Prečo je radikálne otvorená firma pre Fera tá jedine prirodzená
- Prečo nemá vo firme žiadnych nadriadených ani podriadených
- Prečo jeho ľudia vidia kompletne všetky firemné čísla, vrátane všetkých platov
- Ako sa jeho firma samoriadi a ako si v jeho firme ľudia samovoľne delia povinnosti a zodpovednosti
- Čo u nich znamenajú „kuchynkové kecy“
- Ako využívajú dotazníky Pulse Check na meranie mnohých vecí vo firme, okrem iného aj skutočnej spokojnosti zamestnancov
- Ako veľa zisku Fero prideľuje na rozdelenie zamestnancom a prečo to robí
- Čo takýto model fungovania firmy prináša jemu ako majiteľovi
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „36: Fero Baník (Banik a syn): Otvorená firma – ako funguje radikálna transparentnosť voči zamestnancom“
Diagnóza Podnikateľ
35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Čo vlastne kritické myslenie je, a ako sa mu dá „priučiť“
- Či a ako kritické myslenie s biznisom súvisí
- Koľko firiem a ľudí sa už v oblasti kritického myslenia na Slovensku vyškolilo
- Ako sme na tom na Slovensku s kritickým myslením na školách a medzi podnikateľmi
- Ako kritickí myslenie pomôže chovať sa počas obchodných stretnutí tak, aby ste dosiahli väčší predaj alebo želaný výsledok
- Príklady konkrétnych situácií, kedy kritické myslenie bolo alebo nebolo využité a aké to malo biznisové dopady
- Aký podstatný leitmotív prepája všetky biznisové projekty Martina a jeho manželky Hany
- Ako Martin triedi zákazníkov do troch skupín – je to dobrá inšpirácia
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise“
Diagnóza Podnikateľ
34: Tomáš Lodňan (GoodRequest): Čo je skutočný leadership a prečo ho aj vaša firma potrebuje
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Prečo sú leadership a budovanie firemnej kultúry v IT, výrobe i v službách kritické
- Že do 3 rokov skrachuje väčšina firiem, a ďalší breakpoint je pri 10tich rokoch – a ako s tým naložiť
- Ako sa nestať vo vlastnej firme niekým, na kom všetko závisí, a ako leadership pomôže vám, ako majiteľovi
- Čo sa od vás ako lídra v dnešnej dobe očakáva
- Čo je to adaptívny leadership
- Prečo sa šéfom vlastne vyčíta mikromanažment, hoci často ozaj vedia najviac
- Ako vo firme rozoznať ľudí, ktorí majú podnikateľské myslenie
- Do čoho treba pri výchove ďalších lídrov investovať
- Ako možno vlastnými silami riešiť nedostatok kandidátov na niektoré role
- Prečo sa v biznise oplatí byť účastný aj aktivít nezameraných na zisk
- Ktoré chyby by Tomáš už nezopakoval a vy sa z nich môžete bezbolestne poučiť
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „34: Tomáš Lodňan (GoodRequest): Čo je skutočný leadership a prečo ho aj vaša firma potrebuje“
Diagnóza Podnikateľ
33: Peter Šebo (PS:Digital): Digitálny marketing je marketing - vyberte si dodávateľa správne
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Čo vlastne je digitálny marketing, a ktorá jeho časť je kľúčová
- Ktorú sociálnu sieť si vybrať pre digitálny marketing pri ktorej cieľovej skupine
- Prečo sú digitálni marketéri podľa Petra trochu “prepnutí”
- Kedy má zmysel riešiť si digitálny marketing sám, kedy cez freelancera a kedy cez agentúru
- Ako si dobre vybrať dodávateľa na správu sociálnych sietí
- Čo robiť, keď máte na digitálny marketing len 50 alebo 100 euro mesačne
- Aký zásah by mali mať vaše príspevky na sociálnych sieťach, aby vôbec mali zmysel
- Či ešte dnes má zmysel pre biznis byť na Facebooku, a ako je to s LinkedInom, Instagramom, YouTubom a TikTokom
- Kedy je influencing fantastický nástroj, a na čo využiť podcasty
- Prečo je Google základ marketingu v dnešnom podnikani
- Čo je SEO a či má zmysel krátkodobo, alebo dlhodobo
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „33: Peter Šebo (PS:Digital): Digitálny marketing je marketing – vyberte si dodávateľa správne“
Diagnóza Podnikateľ
32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako sa dá dosahovať kontinuálny rast biznisu v ecommerce
- Čo robiť v prvých rokoch podnikania, keď vaša služba či tovar na trhu ešte neexistuje
- Ako ďalej zabezpečiť rast biznisu, keď váš spoločník má po čase iné ciele či priority
- Čo (z)meniť vo svojom fungovaní ako majiteľ, keď rastiete
- Ktoré role a koľko zdrojov potrebujete, keď chcete v ecommerce so svojou značkou vyrásť na nový trh
- Ako si vyberať dodávateľov, keď ste v raste, a kedy sa pozrieť aj mimo Slovenska
- Ako sa postaviť k tým, ktorí vás kopírujú alebo rovno kradnú vaše nápady
- Čo robiť, keď rastú ceny vstupov a naťahujú sa dodávacie doby
- Akú máte výhodu, keď zažijete rast biznisu s malými zdrojmi
- Kedy a prečo má zmysel sa rozlúčiť s ľuďmi, s ktorými ste biznis rozbiehali
- Aký zákazník je kľúčom k tomu, že váš rast biznisu bude trvalý
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase“