POSLEDNÁ EPIZÓDA:
VŠETKY EPIZÓDY:
- 51: Richard Kopún (Slovenská chránená dielňa): Ako si vybudovať tím a začleniť doň aj ľudí so špeciálnymi potrebami.
- 50: Ján Boldizsár (Boldiz Law Firm): Ako ochrániť svoju značku a ušetriť na tom cez granty.
- 49: Marek Polic (KROS): Ako sa vyznať vo svete menších aplikácií a ako môžu pomáhať?
- 48: Daniela Choma, Alexandra Hollá (čLOVEčina): Prečo ľudskosť do firiem patrí, a ako ju do nich dostať?
- 47: Lýdia Hric Machová (Jazykový mentoring): Ako prestať byť vo vlastnej firme úzkym miestom a stať sa viac slobodným.
- 46: René Marek (ByWednesday): Ako to spraviť, aby marketing naozaj prinášal predaje v B2B
- 45: Michal Kardoš (SAPIE): Ako uspieť v dnešnom startupovom ekosystéme.
- 44: Henrich Lauko (BALÍK PLUS): Globálna stratégia – má zmysel ju riešiť od začiatku?
- 43: Kristína Šumichrastová (Ayming): Ako sa dostať k podnikaniu v korporáte.
- 42: Milan Čierťažský (realitný tím ČIERŤAŽSKÝ): Je možné sa v biznise úspešne odlíšiť?
- 41: Michal Andrejco (Medante): Nastaviť si hodnotový svet je pre udržateľné podnikanie kľúčové
- 40: Anka Sabolová a Naďa Kacera (Levosphere): Biznis marketingová stratégia je potrebná pre každú firmu
- 39: Jana Zajícová (CREATIVE sites): Work-life balance je cesta; je to proces
- 38: Slávka Kollárová (Inspio): Majiteľ firmy by sa mal neustále učiť a vzdelávať
- 37: Štefan Polgári (Dognet): Nevydarené projekty – čo vás v podnikaní naučia
- 36: Fero Baník (Banik a syn): Otvorená firma – ako funguje radikálna transparentnosť voči zamestnancom
- 35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise
- 34: Tomáš Lodňan (GoodRequest): Čo je skutočný leadership a prečo ho aj vaša firma potrebuje
- 33: Peter Šebo (PS:Digital): Digitálny marketing je marketing – vyberte si dodávateľa správne
- 32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase
- 31: Katarína Šimková (DealFactory): Ako robiť obchod úspešne a bez stresu
- 30: Lucia Tarnóczy (DIVAS drink INTERNATIONAL): Vytrvalosť v podnikaní je dôležitá
- 29: Vít Hanuš (Zero Gravity Capital): Kedy môže start-up získať investora
- 28: Ivana Beláková (Ivana Tattoo Art): Ako podnikať ako umelec a byť pritom úspešný?
- 27: Michal Blažej (Lighting Beetle): UX by mal riešiť každý podnikateľ
- 26: Iveta Hrabovská (Gentlejam): Ako nevyhorieť pri tom, keď človek podniká
- 25: Ivana Brutenič (LinkedIn strategie): Ako získať nových klientov pomocou LinkedInu?
- 24: Eduard Vidra (Litograf, Printman): Obal vždy predáva – je často dôležitejší, ako by sa mohlo zdať
- 23: Ladislav Kossár (TvojBuddy): Aké je podnikanie v neziskovej organizácii?
- 22: Pavlína Lišková (Barefootovo): Viete ako dosiahnuť kontinuálny zisk? Váš prístup k zákazníkom vám v tom môže pomôcť
- 21: Tatiana Nátna (Turčan-auto): Podnikanie žien v oblasti, v ktorej je dominantnejšie opačné pohlavie
- 20: Michal Matúš (eParkio): Hľadáte investora pre svoje podnikanie? Tipy ako si vybrať správny typ investora
- 19: Pavol Adamčák (Dexfinity): Rôzne typy zákazníkov a rady ako na nich
- 18: Radovan Hankovský (Kiuub): Vďaka unique value proposition sa nemusíte báť vstúpiť aj na vysoko konkurenčný trh
- 17: Erika Feketová (Espiral): Ako si vybrať priestor pre podnikanie
- 16: Katarína Jarombeková (Regresky): Koníček ako biznis? Podnikajte v tom, čo vás baví
- 15: Radomír Vozár (Resco): Ako si vybudovať dobre fungujúce obchodné partnerstvo
- 14: Andrea Podstrelencová (Holokolo): V e-commerce segmente je dôležité poznať svoju konkurenčnú výhodu
- 13: Natacha Pacal (Patisserie): Gastrobiznis je náročný, preto gastro robí ten, kto to miluje
- 12: Martin Kostič (Emark): Rovnaké hodnoty zamestnancov, vám môžu priniesť v podnikaní úspech
- 11: Juraj Gago a Andrej Krúpa (PERRY TALENTS): Chcete začať podnikať s niekým? Stanovte si najskôr spoločný cieľ podnikania
- 10: Anna Hudáková (People & Culture Strategist): Niekoľko tipov pre podnikanie na voľnej nohe
- 9: Peter Vetrák (U9): Právne formy podnikania a ich výhody a nevýhody
- 8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!
- 7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať
- 6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí
- 5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch
- 4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou
- 3: Mirka Uhnak (MiniTechMBA): Podnikateľský plán pomôže utriediť si myšlienky
- 2: Ľuboš Dzuriak (D7 BAU.at): Podnikajte v tom, čo vás samých páli („scratch your own itch“)