Diagnóza Podnikateľ
39: Jana Zajícová (CREATIVE sites): Work-life balance je cesta; je to proces
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako Janka vybudovala rastúcu firmu s takmer 50 ľuďmi
- Ako vníma Janka work-life balance (rovnováhu pracovného a osobného života) z pozície ženy – líderky
- Koľko rolí musela postupne vo firme i v osobnom živote plniť, a čo ju to učilo
- Čo má mať každá podnikateľka podľa Janky na prvom mieste, a čo na ďalších
- Viaceré tipy a triky pre ženy, po akých nástrojoch či postupoch siahnuť, ak chcú aj podnikať, aj užiť si rodinu, a mať aj čas na seba
- Čo robí každé ráno na udržanie svojho work-life balance, ale aj
- Prečo určite odporúča eshopom expandovať do zahraničia, či
- Prečo nepovažuje WordPress ani Shoptet za priamu konkurenciu CREATIVE Sites,
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „39: Jana Zajícová (CREATIVE sites): Work-life balance je cesta; je to proces“
Diagnóza Podnikateľ
38: Slávka Kollárová (Inspio): Majiteľ firmy by sa mal neustále učiť a vzdelávať
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Čo by podľa Slávky mal vo firme robiť majiteľ firmy
- Aké nástroje, postupy a cesty Slávka postupne ako majiteľ firmy využívala na učenie a sebarozvoj
- Čo zavážilo pri tom, že dnes je Inspio európskou firmou na 26 trhoch
- Ako sa Slávka priebežne rozhoduje o tom, kam firmu posunúť, ale aj
- O tom, ako Slávka s manželom nahliadajú na hádku
- Kopec tipov na dobrý networking a rôzne kurzy
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „38: Slávka Kollárová (Inspio): Majiteľ firmy by sa mal neustále učiť a vzdelávať“
Diagnóza Podnikateľ
37: Štefan Polgári (Dognet): Nevydarené projekty - čo vás v podnikaní naučia
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Či podľa Štefana do podnikania nevydarené projekty patria alebo sa im dá vyhnúť/vyhýbať
- Čo ho naučil hneď prvý fail
- Či sú nevydarené projekty väčšinou chybou zakladateľa (foundera)
- Či a kedy si človek môže dovoliť začať robiť projekty, ktorým obsahovo/témou nerozumie
- Ako sa líšil od jeho ostatných projektov Dognet, ktorý bol následne schopný živiť mnohé ďalšie projekty
- Že mať zaregistrovaných státisíce ľudí ešte nemusí znamenať úspech
- Ako dopadol jeho projekt s vešticami 😊
- Či by Štefan zopakoval všetko, čo doposiaľ skúsil
- Čo je affiliate a kto ho môže využiť
- Načo je dobrý magazín eCommerceBridge
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „37: Štefan Polgári (Dognet): Nevydarené projekty – čo vás v podnikaní naučia“
Diagnóza Podnikateľ
36: Fero Baník (Banik a syn): Otvorená firma – ako funguje radikálna transparentnosť voči zamestnancom
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Prečo je radikálne otvorená firma pre Fera tá jedine prirodzená
- Prečo nemá vo firme žiadnych nadriadených ani podriadených
- Prečo jeho ľudia vidia kompletne všetky firemné čísla, vrátane všetkých platov
- Ako sa jeho firma samoriadi a ako si v jeho firme ľudia samovoľne delia povinnosti a zodpovednosti
- Čo u nich znamenajú „kuchynkové kecy“
- Ako využívajú dotazníky Pulse Check na meranie mnohých vecí vo firme, okrem iného aj skutočnej spokojnosti zamestnancov
- Ako veľa zisku Fero prideľuje na rozdelenie zamestnancom a prečo to robí
- Čo takýto model fungovania firmy prináša jemu ako majiteľovi
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „36: Fero Baník (Banik a syn): Otvorená firma – ako funguje radikálna transparentnosť voči zamestnancom“
Diagnóza Podnikateľ
35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Čo vlastne kritické myslenie je, a ako sa mu dá „priučiť“
- Či a ako kritické myslenie s biznisom súvisí
- Koľko firiem a ľudí sa už v oblasti kritického myslenia na Slovensku vyškolilo
- Ako sme na tom na Slovensku s kritickým myslením na školách a medzi podnikateľmi
- Ako kritickí myslenie pomôže chovať sa počas obchodných stretnutí tak, aby ste dosiahli väčší predaj alebo želaný výsledok
- Príklady konkrétnych situácií, kedy kritické myslenie bolo alebo nebolo využité a aké to malo biznisové dopady
- Aký podstatný leitmotív prepája všetky biznisové projekty Martina a jeho manželky Hany
- Ako Martin triedi zákazníkov do troch skupín – je to dobrá inšpirácia
a mnoho ďalšieho.
Dôležité odkazy z podcastu:
S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?
Čítať ďalej „35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise“