8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako robiť marketing, keď začínate podnikať – 2. časť,
  • ako sociálne siete pomáhajú marketingu,
  • že online marketing si vie podnikateľ robiť aj sám,
  • aké marketingové nástroje využíva Lucia Gažová,
  • že referencie sú pre podnikanie prospešné,
  • prečo je dôležité zapojiť do podnikania aj ľudský príbeh.

Dôležité odkazy z podcastu:

Chcete si podcast radšej prečítať?

Čítať ďalej „8: Lucia Gažová (Lulus bakery): Online marketing? Zvládnete ho aj sami!“

7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

Dôležité odkazy z podcastu:

Chcete si podcast radšej prečítať?

Čítať ďalej „7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať“

6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako určiť svoj cieľový trh a získať tak viac ideálnych zákazníkov,
  • ako sa dá naučiť sa piecť a zdobiť medovníky online,
  • prečo je feedback v podnikaní dôležitý,
  • ako vytvárať hodnotný obsah pre svojich zákazníkov na sociálnych sieťach,
  • či u nás prevláda skôr tradičné alebo moderné zdobenie medovníkov,
  • prečo je podstatné, aby sme boli v podnikaní trpezliví.

Dôležité odkazy z podcastu:

Chcete si podcast radšej prečítať?

Čítať ďalej „6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí“

5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako urobiť finančný plán pre svoje nové podnikanie,
  • že, každá skúsenosť vás učí rásť,
  • čo sú to fixné náklady,
  • prečo je v podnikaní dôležité ísť s kožou na trh,
  • či budúcnosť podnikania záleží od vašich partnerov,
  • prečo je dobré sledovať si cash flow a mať rezervu.

Dôležité odkazy z podcastu:

Chcete si podcast radšej prečítať?

Čítať ďalej „5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch“

4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako si spraviť vlastný prieskum trhu,
  • prečo treba v podnikaní disponovať sebadisciplínou,
  • ako dokáže zlá konkurencia v podnikaní pomôcť,
  • že s prieskumom trhu vám dokáže pomôcť aj blízke okolie,
  • prečo treba aj na zlých situáciách nájsť niečo pozitívne, z čoho môžete ťažiť,
  • čo je Slow fashion.

Dôležité odkazy z podcastu:

Chcete si podcast radšej prečítať?

Čítať ďalej „4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou“

Posts navigation

1 2 3 7 8 9 10 11
Scroll to top