32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase

Diagnóza Podnikateľ Edita Angyalová
Diagnóza Podnikateľ
32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase
Loading
/

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:  

  • Ako sa dá dosahovať kontinuálny rast biznisu v ecommerce
  • Čo robiť v prvých rokoch podnikania, keď vaša služba či tovar na trhu ešte neexistuje
  • Ako ďalej zabezpečiť rast biznisu, keď váš spoločník má po čase iné ciele či priority
  • Čo (z)meniť vo svojom fungovaní ako majiteľ, keď rastiete
  • Ktoré role a koľko zdrojov potrebujete, keď chcete v ecommerce so svojou značkou vyrásť na nový trh
  • Ako si vyberať dodávateľov, keď ste v raste, a kedy sa pozrieť aj mimo Slovenska
  • Ako sa postaviť k tým, ktorí vás kopírujú alebo rovno kradnú vaše nápady
  • Čo robiť, keď rastú ceny vstupov a naťahujú sa dodávacie doby
  • Akú máte výhodu, keď zažijete rast biznisu s malými zdrojmi
  • Kedy a prečo má zmysel sa rozlúčiť s ľuďmi, s ktorými ste biznis rozbiehali
  • Aký zákazník je kľúčom k tomu, že váš rast biznisu bude trvalý

a mnoho ďalšieho.

Dôležité odkazy z podcastu:

S kým je tento podcast a čo v ňom napríklad odznelo?

rast ecommerce firmy

Mojím dnešným hosťom je Juraj Fehervári. Juraj už takmer 5 rokov so svojou spoločnosťou BeLenka podniká v ecommerce biznise s barefootovou obuvou, a jeho žilinská firma rok čo rok, bez ohľadu na vonkajšie okolnosti, rastie. Zamestnáva už viac než 70 ľudí, pôsobí na väčšine európskych trhov a ako sám vraví, je na ceste k vybudovaniu medzinárodnej firmy.

V našom podcaste sme sa rozprávali o tom, ako ustáť rast ecommerce firmy v rozličných fázach podnikania, čo je vlastne kľúčom ku systematickému rastu, a samozrejme, aj o jeho podnikateľskom príbehu.

Aké sú niektoré zaujímavé výroky Juraja, ktoré v podcaste odzneli?

(6:52) Ja to veľakrát hovorím, že “ty vieš, že to nejde, ja viem, že to nejde, nájdeme niekoho, kto nevie, že to nejde, a ten to urobí” 🙂

(12:47) Keď rastieš, ako rastieme my a meníme množstvo vecí; keď sa tá firma prehupuje stále do trocha iného rozmeru, tak ty kontinuálne musíš robiť veľké zmeny – či už systémové, procesné, logistické, IT zmeny…A to sú všetko veci, ktoré zaberú čas a sú to dôležité rozhodnutia.

(21:16) Nemusíš mať všetko inhouse – proste veci, ktoré vie niekto iný robiť lepšie, a ty ich vieš automatizovať, tak proste outsourcuj.

(22:45) Ja beriem ako brzdu malých firiem, keď tí majitelia chcú stále robiť všetko.

(39:32) Firma musí mať aj ziskovosť. Nedokážeš proste rásť 5 rokov, keď nemáme žiadny zisk – a z čoho budeme vlastne investovať? Iba si budeme požičiavať?

(42:30) Je dôležité mať tú víziu, že kde to vidíš; nie je dôležité, kde to je. Lebo kde to je dneska neznamená, že to tam bude zajtra.

Scroll to top