Diagnóza Podnikateľ
7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako robiť marketing, keď začínate podnikať – 1. časť,
- či je USP (Unique Selling Proposition) dôležité,
- ako pomáha konzistentnosť v marketingu,
- prečo je distribúcia produktu taká významná,
- čo má vplyv na efektivitu firiem,
- prečo sa treba o ochrannú známku starať.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „7: Michal Pastier (Go BigName): Ako robiť marketing alebo ako zarábať viac, keď začínate podnikať“
Diagnóza Podnikateľ
6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako určiť svoj cieľový trh a získať tak viac ideálnych zákazníkov,
- ako sa dá naučiť sa piecť a zdobiť medovníky online,
- prečo je feedback v podnikaní dôležitý,
- ako vytvárať hodnotný obsah pre svojich zákazníkov na sociálnych sieťach,
- či u nás prevláda skôr tradičné alebo moderné zdobenie medovníkov,
- prečo je podstatné, aby sme boli v podnikaní trpezliví.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí“
Diagnóza Podnikateľ
5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako urobiť finančný plán pre svoje nové podnikanie,
- že, každá skúsenosť vás učí rásť,
- čo sú to fixné náklady,
- prečo je v podnikaní dôležité ísť s kožou na trh,
- či budúcnosť podnikania záleží od vašich partnerov,
- prečo je dobré sledovať si cash flow a mať rezervu.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „5: Jana Čierna (Sagitta): Finančný plán pomôže v horších časoch“
Diagnóza Podnikateľ
4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako si spraviť vlastný prieskum trhu,
- prečo treba v podnikaní disponovať sebadisciplínou,
- ako dokáže zlá konkurencia v podnikaní pomôcť,
- že s prieskumom trhu vám dokáže pomôcť aj blízke okolie,
- prečo treba aj na zlých situáciách nájsť niečo pozitívne, z čoho môžete ťažiť,
- čo je Slow fashion.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „4: Ivica Rozehnal (Rivica): Prieskum trhu začína osobnou skúsenosťou“
Diagnóza Podnikateľ
3: Mirka Uhnak (MiniTechMBA): Podnikateľský plán pomôže utriediť si myšlienky
/
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:
- Ako si urobiť podnikateľský plán,
- ako a prečo Mirke jej vlastný biznisplán pomáha,
- že každá minúta je priestor na to, aby sme niečo potiahli ďalej,
- čo je to biznis model Canvas,
- čo nám zabezpečí, že nezostaneme v šoku, keď už biznis nápad realizujeme,
- že správne zvládnutá kríza môže viesť k vytvoreniu úplne nového produktu.
Dôležité odkazy z podcastu:
Chcete si podcast radšej prečítať?
Čítať ďalej „3: Mirka Uhnak (MiniTechMBA): Podnikateľský plán pomôže utriediť si myšlienky“